Puntuació de les feines dels companys
Per tal de facilitar el fet de puntuar les feines dels companys s'ha dividit l'avaluació en un determinat nombre d'elements d'avaluació. Cada element cobreix un aspecte particular de la feina i depenent del tipus d'avaluació, per a cada element haureu de:
En alguns tipus d'avaluació. s'us demanarà si diferents items són presents o absents, en d'altres s'us demanarà d'escollir quines afirmacions encaixen millor amb el treball que s'avalua. En aquests casos podreu ajustar la nota de l'avaluació fins que veieu que s'hi correspongui.
L'últim quadre del formulari us permet fer un comentari general sobre el treball. Això pot justificar la vostra avaluació. Ha de ser educat i el màxim de constructiu possible. Penseu que la vostra avaluació es mostrarà a l'estudiant que ha fet el treball.
Teniu un temps limitat, normalment a mitja hora, durant el qual podeu canviar de pensament i alterar les puntuacions o comentaris. Però un cop ha passat aquest temps s'envia una notificació a la persona que havia fet el treball que acabeu d'avaluar. A partir d'ara podreu veure la vostra avaluació, però no podreu canviar-la.